PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlopy na zachodzieRe: Urlopy na zachodzie
  • Data: 2002-09-07 22:46:36
    Temat: Re: Urlopy na zachodzie
    Od: M...@n...at szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedzcie - jak jest z urlopami na zachodzie (i w stanach).
    > Czy tez jest taka panika jak w Japonii, ze nikt nie wybiera urlopow z
    > obawy przed zwolnieniem z pracy?
    >
    > adam

    Nie wiem czy Austria tez zalicza sie do zachodu, jesli tak to mnie przysluguje
    25 dni roboczych, jak wszystkim ktorzy maja piec dni do przepracowania w
    tygodniu, jeszcze nigdy od nikogo nie slýszalam zeby ktos tam nie wybieral
    urlopu przed obawa o stracenie pracy. W niektorych firmach sa reguly (internie
    ustalone), ze w danym okresie nie jest mile widziany urlop- np u mnie w
    ksiegowosci ostatni tydzien miesiaca, kiedy rozliczani sa pracownicy z
    zarobklow, ale to nie jest przepis.
    Marzena