PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop za prace w swieto, a chorobowe. › Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop za prace w swieto, a chorobowe.
    Date: Fri, 15 May 2009 14:56:58 +0200
    <p7s198m6hk7q.lkyi67ot4zyz$.dlg@40tude.net> <gugoau$919$1@news.onet.pl>
    <n5smol7pi41b.ot97ooc7wvup$.dlg@40tude.net> <gugr2n$hik$1@news.onet.pl>
    <plykomkdpbgz$.5xjuwt2sn8kx.dlg@40tude.net>
    <guhjlb$buo$1@news.dialog.net.pl>
    <1efbade7dukku$.jgrau31fvrv7$.dlg@40tude.net>
    <gujman$n8e$2@news.dialog.net.pl>

    Dnia Fri, 15 May 2009 14:15:13 +0200, Jotte napisał(a):

    > Co??
    > Ty tak rozumiesz, że pracownicy zawnioskowali o pracę w święto pracy??

    Arghhh - ale palnąłem to zdanie pod innym fragmentem. Chodziło mi że
    pracownicy wnioskowali o wolny dzień w dniu 4 maja.

    > Usprawiedliwiona nieobecność w pracy.

    Oczywiście że usprawiedliwiona. I dla tego pytek ten dzień to po prostu
    dzień świąteczny. Inny pracownicy pracowali w "nadgodzinach' przecież.

    > Ani trochę. Pracodawca udzielił w tym terminie dnia wolnego.

    Ale osobom uprawnionym którzy nabyli do niego prawo poprzez pracę w dniu 1
    maja. pytek nie PRACOWAŁ 1 maja. 2/3 całej firmy także nie pracowali 1 maja
    i 4 maj był dla nich normalnym dniem pracy.

    > NN?

    Nieobecność nieusprawiedliwiona w dniu 4 maja.