PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop wychowawczyRe: Urlop wychowawczy
    From: " slawek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop wychowawczy
    Date: Fri, 19 Jan 2007 10:17:09 +0000 (UTC)

    Pomyłka mała przy pisaniu, stą druga odpowiedź.
    Prawem pracownika jest urlop wychowawczy więc tak naprawdę pracodawca nie moze
    nie udzielić zgody. Nie ma formularza, wystarczy złożyć wniosek w którym jest
    napisane,że chcemy przejść na urlop wychowawczy od.. do.... Warto wziąć
    poswiadczenie odbioru od pracodawcy na kopii. Zgodnie z prawem pracy taki
    wniosek należy złożyć nie póżniej niż 2 tygodnie przed datą przejścia na urlop.
    Przydatne: jeżeli masz legitymacje ubezpieczeniową to aby nie ganiać co 2
    miesiace do pracodawcy po pieczątkę warto wziąć zaświadczenie od pracodawcy o
    przebywaniu na urlopie wychowawczym. Tak zrobiliśmy w przypadku mojej żony.