PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop - jak to jest? › Re: Urlop - jak to jest?
  • Data: 2003-06-24 08:04:42
    Temat: Re: Urlop - jak to jest?
    Od: Rafał <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Witam.
    > Mam takowe zapytanie.
    > W styczniu tego roku (dokładnie dwudziestego) w pewnej firmie rozpocząłem
    > staż. Trwał on sześć miesięcy, po czym dostałem umowę na czas określony do
    > końca roku. Powiedzcie mi po jakim czasie należy mi się jakikolwiek urlop
    > i w jakim wymiarze. Mam studia wyższe magisterskie, to się chyba też
    > wlicza, prawda? Załóżmy, że potem dostanę umowę na czas nieokreślony. Czy
    > rzeczywisty rok pracy minie mi 20 stycznia 2004 roku?

    O ile wiem, to po pół roku _pracy_ (a nie stażu, który się nie liczy - nie
    jest na umowę o pracę) przysługuje Ci prawo do pół rocznego urlopu - a więc
    dopiero w styczniu 2004 roku zacznie Ci przysługiwać urlop... A do tej pory
    - masz bezpłatny...
    A propos - może ktoś wie, czy podczas tego czasu, przysługuje prawo do tych
    4 dni na żądanie???

    Pozdrawiam
    Rafał
    --