PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop a wypowiedzenie › Re: Urlop a wypowiedzenie
  • Data: 2003-12-12 20:32:29
    Temat: Re: Urlop a wypowiedzenie
    Od: "asia" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Czy w trakcie trwania okresu wypowiedzenia (trzy miesiące) można iść na
    > urlop i czy ten czas wchodzi w okres wypowiedzenia i poprostu niema mnie w
    > pracy? Czy można iść na urlop już od 2 stycznia 2004r, na urlop za 2004 rok,
    > bo za 2003 rok mam wykorzystany? Okres wypowiedzenia zacznie się po
    > zakończeniu zwolnienia lekarskiego tzn od 19 grudnia przez 3 miesiące. Czy
    > jeżeli
    > wykorzystam urlop płatny mogę iść na bezpłatny tak żeby nie przebywać w
    > pracy przez cały okres wypowiedzenia i jakie to może mieć konsekwencje?
> [...]
    już rok nie możesz żądać od pracodawcy urlopu w trakcie wypowiedzenia- tylko
    jeśli on się zgodzi możesz iść na urlop. Jabym pociągnęła dalej zwolnienie
    lekarskie. Przynajmniej dostaniesz ekwiwalent za niewykorzystany urlop (bo
    będziesz na zwolnieniu). A od stycznia należy ci się urlop ale proporcjonalnie
    do marca. Jeśli masz wymiar 26 dni to należy ci się (26/12 m-cy x3 m-ce = 7
    dni.Zrób jak ci radzę. Idź na zwolnienie do końca wypowiedzenia. Więcej kasy.
    Byłam kadrową to wiem. Narazie.