PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop › Re: Urlop
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop
    Date: Sat, 29 Mar 2003 12:41:07 GMT

    Pięknego dnia Sat, 29 Mar 2003 12:22:31 +0000 (UTC), "Piotr"
    <s...@N...gazeta.pl> zakodował:

    >Przebywam pol roku na delegacji za granica. Po powrocie chcialbym wziac urlop
    >wypoczynkowy. Czy zaklad pracy musi mi go udzielic, czy ma moze prawo odmowic
    >pojscia od razu na urlop ???

    Musi do końca marca za rok miniony. Ale to teoria. Co do urlopu za ten
    rok, to pracodawca udziela go uwzględniając wnioski pracowników ale
    tak, by zapewnić ciągłość pracy itd. itp., czyli w zasadzie nie musi.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775