PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop › Re: Urlop
    From: "Quit" <q...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop
    Date: Mon, 28 Oct 2002 23:26:37 +0100
    Sender: q...@p...onet.pl@pa103.kolobrzeg.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "Wiesław Dziamski" <w...@e...teleton.pl> napisał w
    wiadomości news:apk05f$8ij$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    > Witam!
    >
    > Mam taki problem. Skonczylem studia w zeszlym roku i od listopada 2001 r.
    > pracuje w budzetowce ;)
    > Nowy prezes zazadal planu urlopow od pracownikow. Mi od listopada 2002 r.
    > bedzie przyslugiwaly dodatkowe 10 dni urlopu. Bo jak wiadomo po pol roku
    > otrzymalem tez 10. Wykorzystalem do tej pory 6 dni. I chcialbym 2 dni
    urlopu
    > tegorocznego wykorzystac 2 i 3 stycznia 2003. Szefostwo sie burzy ze urlop
    > za dany rok mozna wykorzystac tylko w danym roku. Jak to jest?
    >
    > Pozdrawiam,
> [...]

    No coz..... generalnie mozna to rozpatrywac w dwojaki sposob:
    1. plan jest po to aby nie bylo "zaleglych" urlopow na poczatku nastepnego
    roku kalendarzowego, zeby pracownik wykorzystal jednorazowo przynajmniej 14
    dni urlopu i aby firma mogla zaplanowac prace itp. pierdoly
    2. jest przepis mowiacy o tym, iz urlop nie wykorzystany w roku, w ktorym
    przysluguje, nalezy wykorzystac do konca pierwszego kwartalu roku
    nastepnego, ale to o czym Pan mowi to zakladnaie "z gory", ze bedzie Pan
    mial zalegly urlop, niby nic zlego, ale ....