PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie, umowa o dzieło › Re: Umowa zlecenie, umowa o dzieło
  • Data: 2010-06-01 07:10:51
    Temat: Re: Umowa zlecenie, umowa o dzieło
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-01, jcm <j...@1...pl> wrote:

    [...]

    > Pracodawcy, na rozmowie kwal. lubią bawić się w kotka i myszkę, jeśli chodzi o
    > wysokość zarobków. Sami nie chcą zdradzić, ale pytają "Ile Pan chciałby
    > zarabiać?". Wówczas warto odpowiedzieć po żydowsku, pytaniem na pytanie: "A jaka
    > będzie moja zdolność kredytowa, jeśli zgodzę się na Państwa warunki?".

    Odpowiedź: przy dobrej umowie - taka sama, tylko w późniejszym okresie
    (rok/dwa lata, a nie 6 miesięcy jak przy uop). A jaka jest zdolność kredytowa
    osób na umowie o pracę na czas określony? :>

    Pytanie dodatkowe: jaką będę miał zdolność kredytową na etacie, przy rekomendacji T?
    Przy warszawskiej średniej (4089.8 zł, czyli 130% średniej krajowej) masz ~2916 zł
    / 2 = 1458 zł. A jak masz kartę kredytową/kredyt na samochód to jeszcze mniej :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl