PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa zlecenie i pol etatu › Re: Umowa zlecenie i pol etatu
  • Data: 2005-08-21 07:29:22
    Temat: Re: Umowa zlecenie i pol etatu
    Od: Musiał <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > u innego pracodawcy umowa zlecenie jest obciążona tylko 19% podatku w tym
    > zdrowotne bez względu na wysokość wynagrodzenia w I pracy. powodzenia!

    czyli rozumiem, ze "na reke" dostane 1215 zl? A co w przypadku gdy przestane
    pracowac na 1/2 etatu? Ile % wtedy zostanie odjete?

    Dodatkowo jak wyglada sprawa urlopu w przypadku w przypadku pracy na 1/2
    etatu od 01.01.2004 (pierwsza umowa do 31.03.2004, druga do 31.12.2005)? Ile
    dni jest mi nalezne na dzien dzisiejszy? Kadrowa twierdzi, ze 15, jednak czy
    tak jest faktycznie? Zadnych dni wolnych nie bralem i jest to moja pierwsza
    praca.

    Pozdrawiam,
    Musiał