PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o pracę - referencjeRe: Umowa o pracę - referencje
  • Data: 2007-06-24 13:13:14
    Temat: Re: Umowa o pracę - referencje
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:467e6116$0$27847$db0fefd9@news.zen.co.uk A Tennyson
    <t...@b...biz> pisze:

    > Pracodawca nie ma obowiązku wystawiania referencji. Proszę szanownych
    > grupowiczów o wybaczenie, ale sposób w Jaki Jotte zareagował, może
    > sugerować, że forum to zgromadzone jest towarzystwem wzajemnej adoracji.
    To nie forum, to grupa dyskusyjna (to nie to samo).
    A o adoracji - szczególnie wzajemnej - nie może być tu mowy. ;))

    > Wierzę, że tak nie jest. Dlatego udzielam odpowiedzi jeszcze raz - mam
    > nadzieję, że w sposób zrozumiały i prosty.
    Oraz wtórny, zatem zbędny.
    Widzisz - traktuję newsy jako źródło wiedzy (co już nieraz mówiłem).
    Oczywiście nikomu takiego rozumienia uczestnictwa w grupach narzucać nie mam
    prawa i nie próbuję, są to grupy ogólnodostępne, niemoderowane.
    Tematyczny podział newsowej hierarchii jest logiczny i przydatny - czemu go
    nie przestrzegać?
    Czemu nie przestrzegać choćby części niepisanego, zwyczajowego prawa zwanego
    netykietą, skoro ułatwia korzystanie?
    Mnie osobiście bardzo drażnią dwie rzeczy. Kompletne lenistwo niektórych
    pytających. Łatwo to poznać - formułowanie pytań świadczących o
    nieznajomości absolutnie elementarnej wiedzy, terminologii (np. tu pojęć z
    zakresu KP, który to akt powinien choćby przejrzeć każdy podejmujący pracę),
    powtarzających się tematach (a wystarczy przejrzeć archiwum) czy pytaniach,
    na które odpowiedź daje google w pierwszych 5 linkach. To jest grupa
    dyskusyjna. Jak sama nazwa wskazuje służy wymianie poglądów, zaś żeby w
    ogóle mieć jakieś nadające się do wymiany poglądy, to należy mieć choć
    podstawową wiedzę w przedmiotowej materii.
    Drugą irytującą rzeczą są wstawki kompletnie nie związane z omawianym
    tematem. Bardzo często bezwartościowe teksty przeważają nad treściami
    merytorycznymi i tworzy się informacyjny śmietnik, w którym znalezienie
    czegoś potrzebnego staje się corac trudniejsze.

    --
    Jotte