PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o dzieło / zlecenia a zasiłek dla bezrobotnych › Re: Umowa o dzieło / zlecenia a zasiłek dla bezrobotnych
    From: <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umowa o dzieło / zlecenia a zasiłek dla bezrobotnych
    Date: Mon, 15 Sep 2003 22:12:18 +0200
    Sender: p...@o...pl@213.199.250.130

    Użytkownik "Marow" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:oprvj379105aek69@news.tpi.pl...
    > Mam następujące pytanie. Aktualnie jestem bezrobotnym, trafiła mi się
    > okazja
    > stworzenia strony internetowej dla pewnej firmy. Mam pytanie związane z
    > umową i zaiłkiem dla bezrobotnych. Czy po podpisaniu na przykład umowy
    > o dzieło albo zlecenia tracę zasiłek?
    Powinieneś zgłosić do UP fakt zawarcia umowy w ciągu bodajże 5 dni od
    podpisania umowy.

    > Co stanie sie z zasiłkiem po tym
    > jak skończy się umowa?
    W zależności od okresu na jaki zawarta została umowa, zostaniesz pozbawiony
    na ten czas zasiłku. Ważna jest tu chyba także kwota na jaką została zawarta
    umowa, ale jakie kryteria tu obowiązują, tego nie wiem.

    > Czy mam znowu rejestrować się jako bezrobotny?
    Niestety tak.W ciągu 7 dni od ostatniego dnia umowy.

    Pozdrawiam
    Elwira