PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o dzieło... › Re: Umowa o dzieło...
  • Data: 2003-05-19 09:08:23
    Temat: Re: Umowa o dzieło...
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuroi Bonza napisał:

    > Najczesciej ludzie w firmie nie podaja, ze sa w posredniaku...
    > Z tym samodzielnym oplacaniem skladek, to jest tak, ze jak jeszcze
    > byly kasy chorych, to mozna bylo samodzielnie placic zdrowotne (ok.
    > 200 /msc). Teraz nie wiem jak jest.
    > A jezeli cokolwiek pytasz w zusie, to kaz sobie to dac na pismie z
    > podstawa prawna! nic 'na gebe". Potem sie wypra. ja tak mialem.

    Nadal można - jak sam nie znajdziesz, a będziesz potrzebował [nie lubię
    sie męczyć nadaremno] to znajdę Ci link do dawnej Mazowieckiej Kasy
    Chorych - tam wszystko ładnie tłumaczą, łącznie z aktualną składką.
    Tylko musisz mieć ostatnie druki ZUSowskie z pośredniaka i nie
    zastanawiać się dłużej niż 3 miesiące nad tym ubezpieczeniem, bo
    zapłacisz "frycowe".

    Flyer