PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa na czas określony - wypowiedzenie, zwolnienie... › Re: Umowa na czas określony - wypowiedzenie, zwolnienie...
  • Data: 2002-04-30 13:43:50
    Temat: Re: Umowa na czas określony - wypowiedzenie, zwolnienie...
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrangler" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:aam3rc$3aq$1@news.tpi.pl...
    > Kaizen ale nie wszyscy muszą być dochodowi tak jak handlowcy.

    Muszą wnosić jakieś wartości - to miałem na myśli pisząc, o przynoszeniu
    zysku. A co do dochodowości handlowców, to mam odmienne zdanie ;)
    Kwestia tylko wyceny korzyści, które daje dany pracownik. Zatrudnienie
    pajaca w biurze też może być opłacalne, choć bezpośrednio nie przyniesie
    pieniążków (np. jeżeli poprawi atmosferę pracy, zwiększy tym samym
    integrację grupy, zmniejszy stres i rotację w pracy itd.).

    > konieczny jest takowy pracownik a mimo to rotacja w niektórych firmach co
    > znam jest w ilości 6 pracowników na 12 miesięcy ???

    To może być temat całkiem ładnej rozprawki, czy pracy magisterskiej

    > Czyżby trafiło się 6 leni albo nieudaczników ???

    A może 6 pracowitych idiotów, których wyczyny musi poprawiać inny ludź na
    okrągło? ;)

    > Nie sadzę, są to powody kultury organizacyjnej i traktowania dzisiaj ludzi
    > przez potencjalnych pracodawców ..... a z tym u nas w kraju najgorzej !!!!

    IMO to nie kultura, a głupota pracodawców i brak biznesowego podejścia.
    Zatrudnienie człowieka kosztuje, jego przystosowanie do stanowiska też.
    Rotacja pracowników praktycznie na każdym stanowisku zwiększa koszty.
    Ponadto pogarsza klimat w pracy, pracownicy czują się niepewnie i zaczynają
    szukać czegoś lepszego, a lepsi znajdują coś lepszego szybciej. Ale to też
    temat rzeka.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775