PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmiejętności sekretarek. › Re: Umiejętności sekretarek.
  • Data: 2003-06-27 14:34:04
    Temat: Re: Umiejętności sekretarek.
    Od: "Nuori76" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "KK" <m...@n...wp.pl> wrote in message
    news:bdhful$663$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > CZy wy nie macie moji drodzy nic innego do roboty tylko grymaszenie i
    > rozwodzenie się nad tym ilekto spacji postawił a kto wstawił tabulatora a
    > kto enter itp, itd. Jakaś męska menopauza?
    > Wielcy Panowie fachowcy, specjaliści od Worda ...A co umiecie jeszcze
    oprócz
    > omawianego worda?

    zgadzam się i przyznaje do błędu :)
    powinienem napisać dzwczyn i CHŁOPAKÓW po studiach ...
    bo te wordowskie gafy nie są w żaden sposób powiązane z płcią :)))

    i podsumowując: smutne to że na wielu wyzszych uczelniach nie uczą chociażby
    korzystania z edytora tekstu :((

    Miłego weekendu z dala od kompa
    Pozdrawiam
    PiotrP