PracaGrupypl.praca.dyskusjeUciązliwa koleżanka w biurzeRe: Uciązliwa koleżanka w biurze
  • Data: 2009-06-26 06:28:29
    Temat: Re: Uciązliwa koleżanka w biurze
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Glumak pisze:

    > ale ja mam takie pytanie, czy istnieje możliwość aby człowiek tak się na
    > czymś skoncentrował, aby wychwytywać z otoczenia tylko wybrane dźwięki ????
    > czytaj od wybranych osób ? bomi się wydaje, że chyba nie...

    No ja mam tak, że jak się na czymś skoncentruję, to nie słyszę wiele z
    otoczenia - znaczy coś tam słyszę, ale nie dociera do mojej świadomości,
    jak ktoś obok rozmawia, to jedynie słyszę, że jakieś dźwięki są
    wydawane, ale nie rozumiem co dane osoby mówią. Staje się to dla mnie
    tłem. Więc coś takiego jest możliwe.