PracaGrupypl.praca.dyskusjeTytuł techniczny w ogłoszniach.Re: Tytuł techniczny w ogłoszniach.
  • Data: 2006-10-16 09:51:44
    Temat: Re: Tytuł techniczny w ogłoszniach.
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy inżynier - to tytuł z wykształceniem wyższym, czy niepełnym?

    Inżynier to wykształcenie wyższe. Jest honorowane przez pracodawców (jak
    szukałem pracy odzywały się do mnie uznane w branży firmy, więc nie
    przeszkadzało im, że jestem "tylko" inżynierem). Druga sprawa, że nie
    zauważyłem zasadniczych różnic między poziomem wykształcenia inżynierów i
    magistrów. Moje wrażenie jest takie, że mgr są bardziej teoretyczne (wzory,
    symulacje), a inżynierskie bardziej nastawione na praktykę.

    > Idąc za tokiem rozumowania studiów uzupełniających, to można wnioskować,
    > że uzupełnia się mgr to wykształcenie do wyższego.
    > Jaka jest Wasza opinia na ten temat?

    Magister jest tytułem naukowym. A uzupełnianie się ma moim zdaniem sens
    przede wszystkim wtedy, gdy na USM wybierasz inny profil kształcenia. Czyli
    masz ukończone studia w dwóch specjalnościach w ciągu 6 lat:-)

    zasiu