PracaGrupypl.praca.dyskusjeTylko dla informatykow LOL › Re: Tylko dla informatykow LOL
  • Data: 2004-04-09 13:04:51
    Temat: Re: Tylko dla informatykow LOL
    Od: "VomitroN" <v...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał
    w wiadomości news:c565h3$h9t$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście, że odczytanie jest banalne, ale dla tych, którzy
    nie poradzili
    > sobie z zagadką, zamieszczam ogłoszenie.

    A ja i tak w dalszym ciagu uwazam ze zmiana kodowania nie jest
    pulapka dla potencjalnych kandydatow, tylko akurat osoba ktora
    pisala to ogloszenie nie ma raczej pojecia nawet o MS OE.
    Ale coz. Informatyk w mojej firmie juz chyba do emerytury bedzie
    uzywal pojecia "plaptop". Wiec co sie dziwic takim kwatuszkom
    jak jakies kodowanie w ogloszeniu o prace dla informatyka :))))
    VomitroN