PracaGrupypl.praca.dyskusjeTrudna sprawa !Re: Trudna sprawa !
    From: "KK" <m...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Trudna sprawa !
    Date: Mon, 23 Jun 2003 10:22:46 +0200

    ale bzdura, jak ja słyszę to tłumaczenie, że przygotowanie do sprawdzianów,
    godzina wychowawcza i inna bzdura to też praca to mi sie słabo robi. A kto
    powiedział ze ten który nie pracuje jako nauczyciel zaraz po 15:00 kończy
    pracę i nic nie robi. Tutaj też się przygotowujesz i pracujesz po godzinach
    za friko.
    i prosz niech nuczyciele w koncu wymyślą mocniejsze i sensowniejsze jak na
    te czasy argumenty.