PracaGrupypl.praca.dyskusjeTrudna sprawa !Re: Trudna sprawa !
    From: Piotr Kołaczek <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Trudna sprawa !
    Date: Sun, 22 Jun 2003 13:26:34 +0200

    tomek wrote:

    > września
    > bezrobotna
    > czy
    >>

    > Jezeli chcesz sie "zatrudnic jako bezrobotna" to nie dziwie sie ze masz
    > slabe zarobki.
    > A tak serio to jak mozna mowic o zarobkach rzedu 1200-1500 zl netto za 22
    > albo 25 godzin pracy tygodniowo - slabe zarobki.
    > Ludzie potrafia pracowac po 10-12 godzin dziennie za 800.
    >
    > pozdr tomek

    ... co nie oznacza, że 1200 - 1500 pln to są duże pieniądze. I nie jest
    prawdą, że na te pieniądze pracuje się 22 albo 25 godzin tygodniowo. To
    jest czas, jaki spędzasz z uczniami. Dodaj do tego przygotowanie lekcji,
    sprawdzianów, poprawę tychże, uzupełnianie dokumentacji itp. Jeśli chce się
    uczyć na dobrym poziomie to naprawdę trzeba sporo popracować poza szkołą.

    pozdrawiam Piotr