PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaTrójmiasto - strona www dla firmyRe: Trójmiasto - strona www dla firmy
  • Data: 2009-10-09 22:29:15
    Temat: Re: Trójmiasto - strona www dla firmy
    Od: "jasc" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chris" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:hanm8v$om6$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "Dalej" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com..
    > wiadomościnews:ham4rg$k4q$1@news.task.gda.pl...
    > Jeśli nie zauwazyłeś, grzecznie się pytam.
    > Gdybym np. chciał kogokolwiek odesłać,
    > wolałbym mieć pewność, że mają coś więcej.
    > Stąd pytanie.
    > Gdybym był brzydki napisałbym na początku,
    > że to niewłaściwa grupa.
    > Nie jestem brzydki, więc próbuję wyciągnać od ogłoszeniodawcy
    > jakieś ładne przykłady.
    > Mam na dzieję¸ że ku swojej chwale je poda.

    przede wszystkim - nie ja jestem tutaj ogłoszeniodawcą

    odpisałem, na początku, parę słów, by ogłoszeniodawca pomyślał chwilę - zanim wpakuje
    się w coś, z czym może mieć później problemy

    tymczasem zrobił nam się zupełny off-topic i NTG, więc to na tyle, jak sądzę...
    jest weekend - więc bawmy się w Sopocie - zamiast oceniać kto jest brzydki a kto nie
    :)