PracaGrupypl.praca.dyskusjeTrochę teorii na temat przygotowywania aplikacji › Re: Trochę teorii na temat przygotowywania aplikacji
    From: Sebastian Rusek <z...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Trochę teorii na temat przygotowywania aplikacji
    Date: Thu, 20 Oct 2005 08:50:15 +0200
    Sender: marilion@uzytkownicy_idg

    Dnia Thu, 20 Oct 2005 04:53:12 +0000 (UTC), adasiek napisał(a):

    > mam wrazenie ze nie wiesz o czym piszesz; sugerujesz, ze CISCO nie
    > oferuje kursow do niektorych swoich produktow?? swiat nie konczy sie
    > na CCNA:
    Mam wrażenie, że nie umiesz czytać... nie chcę powielać wypowiedzi typu
    'znam się na Cisco, bo mam CCNA' - dziękuję już miałem okację ostatnio
    szukać sobie wsparcia i wszyscy przychodzili z kursem, ale bez wiedzy
    (elementarnej również). Poza tym to Ty to sugerujesz.

    Być może nie wyraziłem się jasno - cały czas pisząc o 'kursie' mam na mysli
    CCNA - czyli to dla tych, którzy w ten sposób 'podnoszą' swoje
    kwalifikacje. Tym bardziej pisząc o kursie CCNA mam na myśli kurs CCNA.

    > a w ogole jak mozesz posadzac producenta, ze nie oferuje kursow??
    > moze nie oferuje ich dla motlochu z ulicy, ale KAZDA firma oferuje
    > szkolenia ze swoich produktow;
    >
    > akurat w przypadku CISCO mozesz sobie pojsc na CCNP i FNS "z ulicy";
    Nie wymądrzaj się.
    I nie odpowiadaj nie na temat.
    Nie nadinterpretuj.
    Gdzie wogóle uczyłeś się słuchać/czytać i przetwarzać informacje? Widzą, że
    masz z tym poważne problemy...

    To jest moja ostatnia odpowiedź w tej gałęzi.

    --
    Sebastian Rusek