PracaGrupypl.praca.dyskusjeTesty psychologiczne - Policja › Re: Testy psychologiczne - Policja
    From: "SCrypt" <tmpstorm[spamkonto]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Testy psychologiczne - Policja
    Date: Sun, 3 Oct 2004 15:32:29 +0200

    Użytkownik "ArturS." napisał w wiadomości:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z grupowiczów wie może gdzie w necie (lub je ma) można znaleźć
    > przykłady testów psychologicznych przeprowadzanych w rekrutacji do pracy w
    > Policji?.

    Z tego co wiem to przy rekrutacji do sluzb panstwowych przeprowadzane sa
    analogiczne testy. Testy psychologiczne polegaja na odpowiedzeniu w krotkim
    czasie na szereg pytan dosc dziwnie sformulowanych np. "Czy myjesz zeby po
    kazdym posilku ?", "Czy lubisz zwierzeta ?" itp. Odpowiedzi udziela sie na
    specjalnej karcie, do ktorej psycholog przyklada odpowiedni szablon. - Z tego co
    wiem odpadaja tylko ci, ktorzy probuja "przekolorowac" lub naciagnac fakty, wiec
    lepiej odpowiadaj uczciwie - Pamiętaj, że Oni nie oczekuja, ze bedziesz
    supermanem. Co do testow na inteligencje sa to przewaznie testy typu : "Dopasuj
    brakujacy fragment". Pewnie po tym wszystkim zostanie ci tylko rozmowa
    bezposrednia z psychologiem i pytania typu : " Dlaczego chcesz zostac
    policjantem ?" - Tylko nie mow, ze chcesz naprawic swiat :-)))
    Mysle, ze psycholog powinien cie zniechecac (taka ma powinnosc), aha przygotuj
    sie na pytania typu : "Jak reagujesz w sytuacjach stresowych".