PracaGrupypl.praca.dyskusjeTesty na inteligencję - inny problem. › Re: Testy na inteligencję - inny problem.
  • Data: 2003-05-06 06:37:59
    Temat: Re: Testy na inteligencję - inny problem.
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A co ma wspólnego prywatyzacja z psychologią ?
    W zasadzie nic poza tym, że po ponad 20-letniej bezproblemowej pracy w
    zawodzie - świadczonej w paru firmach - można dostać na łeb z powodu wyników
    takiego testu.

    > W drugim przypadku to na twoim miejscu zażądał bym wyników tych testów -
    > może się dowiesz czegoś o sobie.
    To był błąd - nie mam wyniku testu, ale po pierwsze zaszokwał mnie wynik, a po
    drugie z powodu nieznajomości prawa nie wiedziałem, że mogę zażądać wglądu w
    wynik testu.

    > Pracy nie znalazłeś, ale może jakąś naukę wyniesiesz poza narzekaniem.
    Nauka jest taka, że testy dla pracowników (nie mam na myśli testów przed
    zatrudnieniem) są jednym z narzędzi do usuwania pracowników dla zwolnienia
    miejsca dla "swoich" - to nie jest moje gdybanie, tylko przeciek informacji, a
    sprawa dotyczy bardzo dużej firmy.

    > Jeśli się do tej roboty nie nadajesz, to się
    > może nie nadajesz i fakt odrzucenia ciebie nie jest taki zły.
    Czy to nie przypomia tobie sytuacji rolnika, który po 20 latach sukcesów w
    uprawie i chodowli dowiaduje się od psychologa, że się do tego nie nadaje - co
    można wtedy pomyśleć o psychologu?

    > Po co ci taka robota, gdzie stracisz zdrowie i nerwy ?
    Dopiero teraz gdy nie mam pracy tracę zdrowie i nerwy. Praca mnie nie
    stresowała mimo ciągłego nawału zadań i nierealnych terminów.

    Marek