PracaGrupypl.praca.dyskusjeTeleinformatyk/serwisant › Re: Teleinformatyk/serwisant
    From: "szpunt" <s...@r...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Teleinformatyk/serwisant
    Date: Tue, 19 Nov 2002 11:16:29 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@dns.swps.edu.pl

    news:6dad.000000b2.3dda0641@newsgate.onet.pl...
    > Jutro ide na spotaknie w sprawie pracy na stanowisku
    Teleinformatyk/Serwisant.
    > Spotkanie ma byc polaczone z testem teoretycznym i praktyczny.Czy ktos
    moze
    > staral sie o taka posade i moze powiedziec mi jak moze wygladac taki test?

    dwa lata temu miałem kontakt z takim testem, starałem się o pracę w pewnej
    spółce teleinf.
    było to sześć stron z pytaniami, czas nieokreślony (jak pan skończy, to
    proszę oddać)
    zagadnienia różne, techniczne, polityczne, społeczne, zaskakujące?
    ale po kolei...
    pierwsze +-30 pytań, to były pytania czysto techniczne, jak na przykład
    wersje service pack'ów do windy, typy łączy, media sieciowe, przepustowości,
    długości, częstotliwości (np. na jakich f pracuje policja, pogotowie, taxi,
    gsm, etc.), kilka zadań obliczeniowych, analiza matematyczna, parę wzorów...
    kolejne pytania były bardziej socjologiczne(?), dla przykładu trzeba było
    wymienić członków KRRiT (serio!), 10 nazwisk do skojarzenia z mediami,
    sztuką, polityką... co się ostatnio czytało, co oglądało i dlaczego film, a
    nie sztukę teatralną, poważnie ;-)
    ostatnia strona testu poświęcona została sprawdzeniu znajomości języka
    obcego, należało napisać pismo do urzędu celnego, w którym utknęła bardzo
    ważna przesyłka, wyjaśnić w języku niem. i ang., iż formalności z naszej
    strony zostały dopełnione i brakujące dokumenty wysyłamy faxem...
    nie powiem, poczułem się dziwnie, jakbym reflektował na stanowisko co
    najmniej prezesa, albo do rady nadzorczej z połączoną funkcją dyrektora
    departamentu, a oferta pracy była tak prozaiczna, stanowisko technika
    teleinformatyka w dziale serwisu.
    Ok, opisałem swój przypadek. Mam nadzieję, że Cię nie zestresowałem. Różne
    są firmy i różnie do rekrutacji podchodzą. Nie nastawiaj się z góry na
    konkretne pytania. Podejdź do tego na luzie. Jeśli nie wiesz czego się
    spodziedziewać, spodziewaj się wszystkiego.
    Życzę powodzienia. Pozdrawiam.

    --
    szpunt