PracaGrupypl.praca.dyskusjeTechnik - InformatykRe: Technik - Informatyk
  • Data: 2002-05-05 12:31:21
    Temat: Re: Technik - Informatyk
    Od: "RED BARON" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrangler napisał:
    >W tych szkołach uczą Pascala i chyba jeszcze Dosa oraz
    adresowania pamieci
    >masowj na przykładzie FDD 1.44 !!!

    Bzdura kolego. Skonczylem prywatne policealne technikum
    informatyki ze 2 lata temu i to co ty tu napisales to jest
    utopia. Tak moze 8 lat temu bylo. W moje szkole przerabialismy
    duzo rzeczy, C++ (dwa lata), rozne bazy danych (same nowoczesne),
    sieci, wszystkie systemy operacyjne i tak dalej. Wszystko przede
    wszystkim na komputerach w dobrych pracowniach a nie na papierze.
    Wykladowcy z polibudy. Oczywiscie oprocz technicznych byla
    matematyka, rachunkowosc, angielski, jakas statystyka i wszystkie
    te rozne dziwne rzeczy.

    Szkola szkole nie rowna.

    >Mam taką szkołę ukończoną i studia ale uważam że cos mimo
    wszystko daje.
    >Tylko że dzis po studiach się nie ma pracy a co dopiero po
    licealnej !!!
    >Nie te czasy kolego, bez dyplomu uczelni będzie cieżko !!!!!!

    A to jest fakt. Dlatego za dwa tygodnie wyjezdzam z tego naszego
    pieknego kraju do Wielkiej Brytanii. I mysle ze juz nie wroce.

    RED BARON
    r...@g...pl
    Ziemia jest pieklem innej planety