PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: TVNRe: TVN
    From: "andrzej" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.praca.szukana
    Subject: Re: TVN
    Date: Fri, 9 Jan 2004 11:55:54 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@kisielewskiego.futuro.smstv.pl

    > 1) Dlaczego lepiej pracodawcy jest zatrudnic kogos gorszego
    > a znajomego niz kogos lepszego a obcego ? Przeciez to jest
    > dzilanie na niekorzysc firmy. >

    Tobie sie tylko wydaje, że ten bez znajomości umie coś więcej.
    Prawie wszystkie przypadki, gdzie zatrudniono kogoś patrząć tylko na "znajomości"
    dotyczą stanowisk,
    gdzie byle kto sobie poradzi..
    Mnie byłoby szczerze mówiąc wstyd przyznać się, że walczyłem o stanowisko "łeb w łeb"
    z blondynką.

    > A jak niby wyrabiac sobie te znajomosci ? Isc do jakiejs firmy
    > czy uzedu i zapytac sie czy ktos nie chce byc mojm znajomym
    > i to na tyle dobrym by mi zalatwil prace ?

    > Pozdrawiam
    > Ender

    Musisz odróżnić znajomości od referencji.
    Brak tych drugich jest tylko twoją winą.

    andrzej