PracaGrupypl.praca.dyskusjeTPI callcenterRe: TPI callcenter
  • Data: 2003-06-22 20:00:47
    Temat: Re: TPI callcenter
    Od: "Yoan" <y...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Nowak" <m...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:3EF58245.A7E2715E@2com.pl...
    > Witam
    >
    > Czy ktoryś z grupowiczów ma doświadczenie w pracy tam?
    >
    > Pozdrowienia
    > --
    > =^..^= Sit Vis cum me =^..^=
    > ^oo^

    pracowałam 2 dni na poczcie głosowej i dlatego że to był numer 0-800... i
    zaczynały się wakacje (rok temu) to całe 8 godzin dzwoniły do mnie dzieci i
    wyklinały mnie i inne osoby pracujące ze mną, dość niewybredne teksty padały
    i to co 3 sekundy
    na innych projektach było chyba ok, ale na bezpłatnej linii siedzieć - nie
    bardzo
    życzę szczęścia, od tamtego czasu nie szukałąm pracy w telemarketingu