PracaGrupypl.praca.dyskusjeTESTER / ANALITYK DANYCH - WROCŁAW › Re: TESTER / ANALITYK DANYCH - WROCŁAW
  • Data: 2009-08-18 16:10:17
    Temat: Re: TESTER / ANALITYK DANYCH - WROCŁAW
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h6dldo$6qb$1@nemesis.news.neostrada.pl Rajmund
    <r...@n...pl> pisze:

    > Pytasz o sprawy jakże proste, ale niemożliwe w "cywilizowanej" polskiej
    > rzeczywistości. :-)
    > Który pracodawca jawnie poda wynagrodzenie? :)))
    Uczciwy. Albo taki co i tak nie ma po co ukrywać bo płaci wg jakiejś tabeli
    (dotyczy niektórych pracodawców "państwowych").
    A jak nie, to należałoby skonstruować odpowiednie prawo. Np. na wzór tego,
    które nakazuje na oferowanym do sprzedaży towarze podać cenę.

    > Owszem, mają budżet przeznaczony na dane stanowisko, ale szukają jelenia
    > za "miskę ryżu".
    Widać jelenie się czasem znajdują. Jakby się nie znajdowali, to nikt by ich
    nie szukał. :-)

    > No właśnie, jak z tego wybrnąć na rozmowie kwalifikacyjnej?
    Tego nie wiem. Na tzw. rozmowy kwalifikacyjne nie chadzam, bo się szanuję.
    No i - gwoli prawdy - nie muszę.
    Dojdziemy możę kiedyś do paranoi - chodzić z wiecznie włączonym ukrytym
    dyktafonem, każdą rozmowę rejestrować, tak ją poprowadzić, żeby padła nazwa
    firmy, data rozmowy, nazwiska i w razie czego publikować?

    > O tym, że nie umowa o pracę, ale trzeba założyć DG to przeważnie
    > dowiadujesz się przed podpisaniem samej umowy.
    Tak mają ci, którzy rozmawiając o pracy pozwolą sie ustawić na pozycji
    petenta, a nie oferenta.
    Pytanie o rodzaj umowy powinno być jednym z pierwszych kierowanych do
    potencjalnego pracodawcy.
    I nie dawać się zbyć byle czym.

    > Chociaż różnie z tym bywa, np. przeginają w drugą stronę: oferują umowę o
    > pracę, ale nalegają na zrezygnowanie z DG.
    Bezprawne. Zresztą - skąd (poza szczególnymi przypadkami, mała miejscowość
    itp.) potencjalny pracodawca miałby wiedzieć, że kandydat prowadzi DG? Chyba
    ze zwierzeń kandydata. :-)

    > A i pakiet szkoleń to przeważnie ściema. ;-)
    To wiadomo.

    --
    Jotte