PracaGrupypl.praca.dyskusje"TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem... › Re: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
  • Data: 2004-11-23 14:06:48
    Temat: Re: "TARGI PRACY" .... największa fikcja jaką widziałem...
    Od: "cashan" <c...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Naprawdę - pozostaje tylko wypie..... z tego kraju.

    >Byłem na takiej imprezie pierwszy i ostatni raz......
    >Naprawdę - pozostaje tylko wypie..... z tego kraju.

    Niesamowite!
    To moze napisz co umiesz przyjacielu ?

    Znasz sie moze na projektowaniu masztów i słupów energetycznych i masz
    odpowiednie uprawnienia?

    A moze znasz sie na grafice, dtp i zagadnieniach zwiazanych z przygotowaniem
    do druku i masz wykształcenie plastyczne?

    Moze wreszcie znasz biegle 2 obce jezyki i zagadnienia handlu zagranicznego
    i masz wyksztalcenie co najmniej srednie ekonomiczne?

    Albo choc poslugujesz sie biegle Freehandem, Directorem, Flashem, masz
    otrzaskanie z projektowaniem WWW (portfolio), oraz masz wyksztalcenie co
    najmniej srednie techniczne ?

    Jesli na ktorekolwiek w w/w odpowiedziales tak, i tak gorąco poszukujesz
    pracy ze przeprowadzisz sie dla niej doTrojmiasta to prawdopodobnie mam dla
    Ciebie prace. A jesli nie to przestan marudzic tylko zacznij sie uczyc .
    Chyba ze satysfakcjonuje Cie segregacja smieci na angielskim wysypisku.

    Wtedy droga wolna.

    cashan