PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukanie pracy jest pracą › Re: Szukanie pracy jest pracą
  • Data: 2002-09-13 14:46:18
    Temat: Re: Szukanie pracy jest pracą
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do szukania pracy trzeba miec skore slonia i cierpliwosc mnicha
    > benedyktynskiego:)))) Mimo wszystko zycze powodzenia, Ola L.

    I do tego niesamowite szczęście, bo co z tego że po roku szukania znajdziesz
    jak przepracujesz 3 miesiace u nieuczciwego pracodawcy, aby potem Twój
    horror znów miał sie powtarzać.
    Wiem co piszę, masa ogłoszeń jest fikcyjnych - i tak wezmą swojego.
    Ogłoszenia wewnątrz zakładowe są rozchwytywane przez swoich.
    Portale internetowe - szkoda słów. .. żyją z czego innego, niż aby pomagać
    potrzebującym.
    Jednym słowem bez znalezienia się w odpowiednim miejscu i czasie, oraz przy
    założeniach
    że ma się stosowne kwalifikacje - pracy się nie dostanie... smutne ale aż do
    bólu prawdziwe !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler