PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam strony, moze ktos juz ja znalazl i mi powie gdzie sie ona chowa?Re: Szukam strony, moze ktos juz ja znalazl i mi powie gdzie sie ona chowa?
  • Data: 2008-12-04 19:06:42
    Temat: Re: Szukam strony, moze ktos juz ja znalazl i mi powie gdzie sie ona chowa?
    Od: Spok <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    eBinx pisze:
    > Jako zleceniodawca, przy poszukiwaniu soe webmasterow, programistow itd, z
    > reguly korzystam z http://www.scriptlance.com (i kilku innych podobnych
    > stron.)

    Pozwolę sobie podczepić się pod temat. Poszukuję czegoś w stylu
    zlecenia.przez.net bądź wyżej wymienionego scriptlance.com, ale nie
    ograniczającego się jedynie do zleceń związanych z programowaniem
    (bardziej jestem zainteresowany zlecaniem pisania artykułów, tłumaczeń i
    innych prac, które można wykonać na odległość). Serwisy te muszą mieć
    zasięg międzynarodowy albo koncetrować się na rynku hiszpańskojęzycznym.

    Pozdrawiam,
    spok