PracaGrupypl.praca.szukanaSzukam PracyRe: Szukam Pracy
  • Data: 2006-11-21 13:20:09
    Temat: Re: Szukam Pracy
    Od: "arman" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <U...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ejse7s$kv$1@news.task.gda.pl...
    > Jestem młodą energiczną osobą.Obecnie studiuję w trybie zaocznym w PWSZ w
    Legnicy.Myślę, że jestem gotowy, aby sprostać wszystkim wymaganiom stawianym
    mi w pracy. Ze swej strony oferuję odpowiedzialność, zaangażowanie i
    lojalność wobec przyszłego pracodawcy.Jeśli będą Państwo zainteresowani moją
    ofertą, uprzejmie proszę o kontakt.
    > Mój telefon: 886131890 oraz email: U...@w...pl (z e-maila wytnij
    USUNTO)

    oferta jest dla osób, które uczą się, pracują lub nie pracują, prowadzą
    działalność gospodarczą i dotyczy możliwości zarabiania na ogólnie ujmując
    czynnościach prawnych wykonywanych przez kancelarię prawną oraz na
    rekomendacji Promes obsługi
    prawnej. więcej szczegółów dla zainteresowanych poprzez maila b...@o...pl

    opis na www.promesa.masterfin.pl