PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukający pracujący › Re: Szukający pracujący
    From: "mbn" <m...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukający pracujący
    Date: Thu, 20 Apr 2006 09:12:55 +0200

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:e1t7il$2p2$1@inews.gazeta.pl...

    > Natomiast z podwórka własnego - chciał kiedyś do nas przejść
    > całkiem niezły handlowiec właśnie z firmy znajomego. Tyle, że
    > popełnił zasadniczy błąd: jako argument zastosował 'posiadam
    > wypracowaną bazę klientów, których zabiorę ze sobą'. I na tym
    > właśnie popłynął - bo w tym momencie przestało mi zależeć na
    > zatrudnieniu go (no bo po co mi menda która odchodząc będzie
    > kombinować jak mi uwalić sprzedaż?), a za to odczułam sporą
    > chęć pogadania jednak ze znajomym.

    Fajnie że są jeszcze pracodawcy doceniajacy uczciwych ludzi i mające
    świadomość że nie opłaca sie zatrudniać "cwaniaczków". Bo po lekturze
    niektórych postów między innymi na tej grupie już zaczynałam się zastanawiać
    czy zamiast php nie powinnam w celu podwyższenia swoich szans na rynku pracy
    uczyć się oszustwa ;)