PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzkolenia w Poznaniu na "klasyczne zawody"? › Re: Szkolenia w Poznaniu na "klasyczne zawody"?
  • Date: Fri, 11 May 2007 07:55:18 +0200
    Subject: Re: Szkolenia w Poznaniu na "klasyczne zawody"?
    From: "KAIZEN Szkolenia Biznesowe" <b...@k...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje

    On Thu, 10 May 2007 22:14:14 +0200, Jacek Wojnarowski
    <j...@g...com> wrote:

    > Witam,
    > Kuzyn mnie męczy, a że jest on nie obeznany z siecią - zapytam tutaj.
    > Googluje i znaleźć nie mogę... Czy znacie jakieś firmy, które
    > organizują szkolenia przyuczające do zawodów takich jak spawacze,
    > ślusarze itp.? Wyniki odsyłają mnie jedynie do Ośrodka Szkolenia
    > Zawodowego.
    > Albo inaczej - czy są (istnieją) kursy przygotowujące do tego typu
    > zawodów?
    istnieją oczywiście. Jest ich niewiele, bo nie każda firma szkoleniowa z
    oczywistych względów moze sobie na takie szkolenia pozwolic.

    Druga sprawa, to to, że takie szkolenia maja raczej charakter regionalny.
    Proponuje sięgnąć do prasy lokalnej i poszukać nawet w drobniejszych
    ogłoszeniach.

    --
    Pozdrawiam Dariusz

    Bądź najlepszy w tym co robisz! http://www.kaizen-edu.com