PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwiadectwo pracy - błąd?Re: Swiadectwo pracy - błąd?
  • Data: 2008-06-11 18:12:39
    Temat: Re: Swiadectwo pracy - błąd?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g2o2k7$ok$1@inews.gazeta.pl Pe.Ka <c...@t...cy>
    pisze:

    > Tak masz rację co nie zmienia faktu, że ja też ją mam maniaku nazewnictwa
    > ;-)
    Maniak nazewnictwa? Raczej precyzji wypowiedzi, którą to cechę nie każdy
    posiada i nie każdy da radę.
    A potem jest jak w tym znanym dowcipie o facecie co się chciał obrzezać
    tylko mu się nazewnictwo pomyliło, zarządał kastracji, i był ciężko
    zdziwiony po zabiegu...

    > Każdy bez problemu znajdzie zdanie, o którym pisałem. Ty też możesz :-)
    Być może. Ale skoro tak, to dlaczego ty nie możesz napisać prawidłowo?

    --
    Jotte