PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudia zaoczne, a bezrobocie? › Re: Studia zaoczne, a bezrobocie?
  • Data: 2005-09-27 06:28:00
    Temat: Re: Studia zaoczne, a bezrobocie?
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi!!!

    Dnia Mon, 26 Sep 2005 20:31:52 +0200, Radek napisał(a):

    > Oż kurtyzana, to ja se wemze taka pożyczkę, wyjadę na karaiby, a potem
    > oficjalnie umrze, kupie dowód karaibski, wrócę do polski i otworze firmę i
    > nie będę płacił podatków bo ci z zagranicy nie płaca...

    Pożyczek nie ma - to po pierwsze.

    Po drugie - kasę dostaniesz do ręki dopiero wtedy jak po podpisaniu umowy
    otworzysz działalność i pokażesz rachunki za zakup tego, na co dostałeś
    dofinansowanie.

    Po trzecie - nie wiem czy za 10.000 zł uda Ci się wyjechać na Karaiby i
    sfingować swoją śmierć.

    3m się
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski