PracaGrupypl.praca.dyskusjeStudent › Re: Student
  • Data: 2003-05-10 14:17:22
    Temat: Re: Student
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mycior <m...@p...fm> zapodał(-a):
    > Powiedzcie czy jest tak naprawde szansa na podjecie pracy zaraz po
    > studiach, bez zadnego stazu.
    > Jestem z wyksztalcenia informatykiem i bez stazu jest naprawde ciezko. Czy
    > komus sie wogule to udalo :-(
    > Zdesperowany

    Ja nie ukończyłem jeszcze studiów (z różnych przyczyn - w tym
    rodzinnych - musiałem przenieść się na zaoczne).
    W ciągu tygodnia od rozpoczęcia poszukiwania pracy 'na stałe'
    (wcześniej jakieś własne inicjatywy, kafejki internetowe bez umowy
    itd.) jestem teraz informatykiem w dość dużej firmie (po trzech miesiącach
    okresu próbnego miałem podpisaną umowę).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl