PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaże - wolontariaty właściwie › Re: Staże - wolontariaty właściwie
  • Data: 2006-08-02 18:30:53
    Temat: Re: Staże - wolontariaty właściwie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kapsel napisał(a):

    > W USie w ktorym odbywam sluzbe zastepcza zatrudniaja stazystow na potege
    > jako tania sile robocza. Rozmawialem z dwoma, wlasciwie nic sie nie
    > nauczyli.
    > Z jednym sprawdzam poprawnosc deklaracji z odliczen budowlanych - szkolenie
    > w zakresie trwalo jakies 5 minut, mnie szkolili stazysci, potem ja
    > nastepnych... a calosc mozna sobie wsadzic, bo pomimo iz jakas tam niby
    > wiedze by mieli, to wlasnie te odliczenia zlikwidowano :]
    > Ogolnie calosc prac stazystow i sluzby zastepczej skierowana jest na zmudne
> [...]

    No niezupełnie. Moja luba była w sądzie grodzkim jako stażystka,
    oczywiście jak wszędzie - w charakterze woła roboczego od najgorszej
    roboty.

    Tyle że teraz jej żadna praca sekretarsko-biurowa niestraszna (a wbrew
    pozorom nie jest to proste), nauczyła się pracować pod dużą presją, w
    stresie i tak dalej, generalnie sprawdziła swoje możliwości w warunkach
    bojowych.

    p. m.