PracaGrupypl.praca.dyskusjeStaż w Comarch w Krakowie › Re: Staż w Comarch w Krakowie
  • Data: 2004-05-24 21:36:34
    Temat: Re: Staż w Comarch w Krakowie
    Od: "Olleo" <o...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kumpel pracował w Comarchu - wytrzymał 2 czy 3 tygodnie i zwiał. Teraz
    > pracuje w Prokomie

    Szczerze mowiac bardziej mi chodzilo o relacje firma-klienci, niz
    firma-pracownicy, ale ta druga tez ponoc niezadobra.

    Jesli chodzi o moje doswiadczenia z firma - sa znikome - raz wyslalem CV,
    odeslali dokumenty z odpowiedzia odmowna - niestety niezupelnie moje
    dokumenty hie hie. Pare osob z branzy, ktorym opowiadalem, pocieszalo mnie:
    ciesz sie, ze cie nie przyjeli - baaaardzo bys potem zalowal.
    --
    Olleo