PracaGrupypl.praca.dyskusjeStażRe: Staż
  • Data: 2005-12-05 13:05:24
    Temat: Re: Staż
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 03 Dec 2005 12:11:27 +0100, Michał napisał(a):

    > Witam,
    >
    > co to jest staż, co on mi daje i co tracę jak go nie odbyłem? Kogo
    > powinien zainteresować/dotyczyć? Po co to w ogóle wymyślono?

    Teoretycznie po to wymyślono, żeby osoby bez doświadczenia zawodowego miały
    szanse je zdobyć. Praktycznie jest różnie.
    Ale urzędy pracy często podpisują z pracodawcą tak umowę o zorganizowanie
    staży, że pracodawca później na jakiś czas musi zatrudnić stażystów (może
    być część, nie koniecznie wszyscy).
    Czy powinieneś być zainteresowany? To zależy. Jeśli nie masz pracy o wcale
    Ci do niej niespieszno to możesz olać (ale jak urząd Ci zaproponuje, to
    żeby nie stracić statusu osoby bezrobotnej musisz propozycję przyjąć).
    Jeśli jednak uważasz, że lepiej robić cokolwiek niż siedzieć w domu, to
    zainteresuj się tym tematem.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski