PracaGrupypl.praca.dyskusjeŚrednie / wyższe › Re: Średnie / wyższe
  • Data: 2002-08-26 10:53:40
    Temat: Re: Średnie / wyższe
    Od: "Piotr" <p...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysiek" <k...@d...prv.pl> wrote in message
    news:ajsnaq$s9$1@news2.tpi.pl...

    > problem w tym, że teraz jest masę ludzi po studiach, z 3-5 letnim
    > doświadczeniem, szukających pracy...... więc i tak wybierze tego po
    > studiach...

    Niekoniecznie... ja kiedyś nie dostałem pracy (właściwie to fizycznej ale
    bardzo dobrze płatnej) właśnie dlatego że kiedyś ukończyłem studia. Znam też
    firmę w której oferty osób z wyższym wykształceniem były automatycznie
    odrzucane dlatego że jak po studiach to pewnie zaraz chcieliby awansów,
    podwyżek itp. Czasem zbyt duże wykształcenie kandydata do pracy działa na
    jego niekorzyść.

    Piotr