PracaGrupypl.praca.dyskusjeSprzedaj się...Re: Sprzedaj się...
  • Data: 2007-01-25 06:05:20
    Temat: Re: Sprzedaj się...
    Od: Darek_K <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Jan 2007 12:51:37 +0100, osobnik Kira napisał na grupie
    pl.praca.dyskusje :

    >Re to: Tomasz Motyliński [Wed, 24 Jan 2007 11:57:14 +0100]:

    >W tym kontekście słowa "chcieli" i "płacić" w jednym zdaniu
    >wyglądają dość komicznie ;-)

    Kiedyś od ksiegowej usłyszałem że Administrator czy informatyk - to
    tylko koszty dla firmy i obciążenia bo trzeba mu płacić, ciągle czegoś
    rzada by kupić a nie generuje zysków - poczułem sie troche jak pasożyt
    ;-) to tak a'propos motywowania ludzi z IT do pracy...

    Pozdrawiam

    Darek.