PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpecjalizować się - tak, ale jak? › Re: Specjalizować się - tak, ale jak?
  • Data: 2005-02-11 18:02:09
    Temat: Re: Specjalizować się - tak, ale jak?
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Witam na tym forum!
    >
    >Mam do Was pytanie - w szczególności do osób, które mają jakieś doświadczenie
    >branży informatycznej lub są managerami.
    >
    >Pracuję w firmie w której realizuję się i rozwijam, aczkolwiek mój rozwój
    >idzie
    >w dwóch, a nawet w trzech kierunkach. Jestem w tej firmie ceniona, jednakże
    >dwie decydujące w tej firmie osoby mają rozbieżne wizje dotyczące mojego
    >rozwoju. Z jednej strony powinnam (i chcę) rozwijać sie w tym, co jest przede
    >
    >wszystkim moją specjalnością, czyli jako programista. Z drugiej - coraz
> [...]

    Jesli programowanie Cie kreci bardziej, to porozmawiaj o tym z szefem. Jesli
    to nie da efektu, to zmien firme. W tej, jesli jestes spychana do takiej
    pracy, a sie do niej nie pchalas, panuja najwyrazniej stereotypy nt. kobiet -
    ze sa dobre do pracy typu asystentka prezesa i negocjacje, a muszac
    programowac na pewno cierpia, ze robia cos niezgodnego z kobieca psychika. Cos
    takiego trudno przeskoczyc, jesli wystepuje - ale jest mnostwo
    miedzynarodowych firm, ktore ze wzgledu na oficjalna polityke rownosci plci
    skacza z radosci, jak maja wykwalifikowana kobiete-programistke i ani im w
    glowie robic z niej asystentki prezesa.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl