PracaGrupypl.praca.dyskusjeSpecjalista do przecięcia węzła gordyjskiego - pilnie potrzebny!Re: Specjalista do przecięcia węzła gordyjskiego - pilnie potrzebny!
  • Data: 2003-12-27 13:22:40
    Temat: Re: Specjalista do przecięcia węzła gordyjskiego - pilnie potrzebny!
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bsjhse$5kj$1@inews.gazeta.pl...
    > Coś się rusza w "temacie praca". Po programie "Pierwsza Praca" jest
    > projektowany program "Ostatnia Praca". Mam na myśli próby zainteresowania
    > Marszałek Małachowski od lat wzywa do dekretynizacji życia politycznego i
    społecznego,
    > a jak na razie nikt nie bierze tego poważnie, najmniej chyba wyborcy.

    Marszalek Malachowski to dla mnie stary palant populista zerujacy na slawie
    praprapradziadka.
    Jesli naprawa Rz. mialaby przebiegac wg jego recept to wole zeby bylo jak
    jest.

    40+ latek majacy ciaglosc zatrudnienia od 89 , za wyjatkiem swiat
    oczywiscie, ale poswiateczna sobota juz pracujaca, na swoim, nie wolny
    oczywiscie od obaw: co bedzie jak klienci zrezygnuja z moich uslug?