PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkutecznosc wypowiedzenia umowy o prace › Re: Skutecznosc wypowiedzenia umowy o prace
    From: "waczek" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Skutecznosc wypowiedzenia umowy o prace
    Date: Sat, 27 Dec 2003 22:24:50 +0100

    Użytkownik "gostek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bscsd5$75q$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > nie bede sie wyglupial z poleconym skoro na codzien chodze do pracy,
    pytanie
    > zadalem gdyz teraz mamy okres urlopowy, stad niektorych osob moze nie byc
    >
    > stad pozwalam sobie je ponowic:

    Przede wszystkim poinformuj o swoim zamiarze bezpośredniego przełożonego,
    okazując mu wypowiedzenie.
    Jeżeli przyjmie, to poproś o potwierdzenie odbioru na kopii. Ale raczej nie
    będzie chciał potwierdzać, tylko odeśle Cię z tym do sekretariatu lub do
    kadrowej.
    Wypowiedzenie powinno być adresowane do firmy, ewentualnie do jej szefa
    (właściciela).

    wa