PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ?Re: Skromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ?
  • Data: 2010-12-14 22:48:30
    Temat: Re: Skromne czy rozbudowane/szczegółowe CV ?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ie8d38$5mf$1@news.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A ilu nauczycieli dokłada się finansowo do swojej pracy wiesz?

    Dwie osoby spośród tych znajomych o których pisałem regularnie dokłada się.
    Cenię w nich to że pasja związana z wykonywanym zawodem (a może bardziej w
    ich przypadku realizacją powołania) przeważa nad wartościami materialnymi.
    Ja w 99% przypadków taki nie jestem jeżeli chodzi o pracę ale za to dość
    regularnie udzielam bezinteresownej pomocy w normalnych żcyiowych sytuacjach
    zupełnie nieznanym mi ludziom.

    > Nie zrozumiałeś mnie. Ja mówiłem o postawie.

    Zrozumiałem ale uważam, że to nie postawa tylko jednorazowa obserwacja i że
    jedno nie wyklucza drugiego, choć faktycznie znałem klilku "meneli z wyboru"
    i nigdy nie słyszałem aby ubiegali się o jakieś profity od społeczeństwa z
    którego świadomie "wyszli"

    > Robi to dla kasy.
    > A teraz tak:
    > - kasa mu potrzebna na wózek, chatę, ciuchy, szpan etc., etc
    > - kasa mu potrzebna na zagraniczną operację śmiertelnie chorej matki.
    > No i teraz oceniaj.

    Jeden kradnie w sklepie bo jest głodny, drugi kradnie by sprzedać i mieć na
    wódę, trzeci bo ma taki wewnętrzny imperatyw i uważa że tak należy robić,
    czwarty bo słyszy głosy, piąty bo jest kleptomanem i nie potrafi tego
    wyjaśnić. Kradzież jest kradzieżą. Ocena samego czynu będzie negatywna,
    ocena przyczyn różna lub się jej nie podejmę

    > Obejrzyjcie sobie "Wodzireja", to powino przybliżyć mój punkt widzenia,
    > jeśli on kogoś interesuje.

    znam, znam...