PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkładki - umowa na 1/2 etatu › Re: Składki - umowa na 1/2 etatu
  • Data: 2004-09-08 11:53:25
    Temat: Re: Składki - umowa na 1/2 etatu
    Od: "Gosia" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Nowakowicz" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:chmpge$ia9$1@inews.gazeta.pl...
    > Co do eksperta, zauważyłam błędy...
    > Składki tak, ale bez Funduszu Pracy, dochodzi jeszcze zdrowotna:27,63 zł
    oraz
    > podatek (bo jest bez ulgi): 18,30 zł
    > Do wypłaty: 288,99 zł
    > Pozdrawiam
    > Marta

    dzieki Marta. faktycznie policzylam z ulgą podatkową, a przecież ulgę
    uwzględnia się tylko w jednym miejscu pracy, tam gdzie złożony został PIT 2.
    Przyznaje sie do winy.
    Natomiast jezeli chodzi o Fundusz Pracy, pozwole sobie sie nie
    zgodzic.Odsyłam do stron ZUS:
    http://www.zus.pl/ref_99/porad1/default.asp?rozdz=ro
    zdz5
    Nie znam podstawy prawnej, nie pozwalajacej mi w tym przypadku naliczyc
    funduszu pracy. Bede bardzo wdzieczna za informacje:)
    Pozdrowienia Gosia