PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkazany na outside? › Re: Skazany na outside?
    From: "T.Omasz" <t...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Skazany na outside?
    Date: Thu, 03 Mar 2005 10:07:48 +0100

    Dnia Wed, 2 Mar 2005 15:17:49 +0100, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > Trudno, zeby ktokolwiek cos sensownego powiedzial, gdy nic nie
    > powiedziales
    > o konkretach dotyczacych wiedzy z poszczegolnych wymienionych w takiej
    > ilosci branz. Nie wiadomo, jakie masz te konkretne umiejetnosci. Bez tego
    > nie da sie wymyslic "gdzie by chcieli", czyli - gdzie bys mogl przynosic
    > zyski.

    Myśle, ze najbardziej podobała by mi się sytuacja, <dream mode ON> gdy
    nikt nie czyta tego, co o sobie mogę napisać, tylko sprawdza to na wstępie
    przy pomocy jakichś testów czy czegoś w tym rodzaju i na tej podstawie
    wyciąga wnioski, czy mu się ewentualnie nadam i do czego. <dream mode OFF>
    Bo tak naprawdę, nigdy nie będę wiedział z góry, czy konkretne stanowisko
    odpowiada moim predyspozycjom. Nazwy i opisy stanowisk bywają baaardzo
    mylące.
    Zresztą, do testów (i ich autorów) nie mam także zaufania. Znowu się będę
    czepiał, ale...

    testy pracuj.pl
    Pracując nad czymś, lubię być przygotowany(a) na wypadek wszelkich
    ewentualnych trudności.
    pasuje do mnie [ ]-[ ]-[ ]-[ ] nie pasuje

    O co chodzi? Zaznaczyłbym pierwsze pole, bo ja rozumiem przez to: "lubię i
    zazwyczaj umiem przewidzieć z góry wszystkie trudności i staram się je
    ominąć przed przystąpieniem do pracy" - a autor prawdopodobnie wysnuje z
    tego wniosek "facet nie lubi pracować w warunkach niepewności, boi się
    zmian, nowych wyzwań itd."

    > Czemu? Dobry LM na takie stanowisko to "potrafie dokladnie i rzetelnie
    > wykonywac dlugotrwale, monotonne prace".

    Zawsze się zastanawiałem, o czyich motywacjach ma mówić list motywacyjny.
    Mam pisac, co mnie motywuje do aplikowania na to konkretne stanowisko, czy
    też może płacodawcę[1] ma motywować do wybrania właśnie mnie :)

    [1] tak, pŁacodawcę. To chyba bardziej logiczne, prawda? :)

    > Odrzuca sie ludzi za ambitnych na
    > pewne nieperspektywiczne stanowiska, bo taki czlowiek moze sie nudzic,

    Tu chodziło o pracę czasową - jeśli klient, choćby i nawet
    yntelektualista, napisał że tak, tego właśnie chce, bardzo chce być przez
    jakiś czas aparatowym rozlewu piwa, to chyba należy mu wierzyć, co? :)

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)