PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkazany na outside? › Re: Skazany na outside?
    From: "T.Omasz" <t...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Skazany na outside?
    Date: Thu, 03 Mar 2005 09:18:22 +0100

    Dnia Wed, 02 Mar 2005 15:31:44 +0100, 'madzik'
    <m...@g...niet.pl> napisał:

    > Krytykę przyjmujesz spokojnie, nawet jeśli się nie zgadzasz, więc możesz
    > (IMHO) być "podwładnym". Mogłabym sobie Ciebie wyobrazić na stanowisku
    > podległym bezpośrednio pod jedną osobę, bez specjalnie rozbudowanej
    > struktury pod Tobą. Coś w rodzaju np. doradcy zarządu/prezesa
    > zarządu/dyr. ds. rozwoju. Nie mówię o małych firmach, od razu dodam.

    To mniej więcej zgodne z moimi odczuciami. Raczej więcej niż mniej ;)

    > Inne propozycje: korektor tekstów, czy to oryginalnie polskich, czy
    > tłumaczonych z innych języków (ale mam za mała próbkę, by oceniać, czy
    > Twoj polski jest "wystarczająco doskonały" ;-) ). Felietonista, może
    > dziennikarz ("zbieracz materiałów" - ale to troche zbyt rozmyta
    > podległość służbowa i myslę, ze nie zaakceptowałbyś hasła: "tego tematu
    > nie puścimy, bo to niewygodne").

    Po co komu akceptacja? Wystarczyłoby, że bym _stolerował_ to hasło, a moje
    zdanie na temat mediów nie nadaje się do powtórzenia w towarzystwie... ale
    zostawmy to. Próbka? www.t.omasz.prv.pl - parę starych specjalnie dla
    Ciebie ;)

    > Przedstawiciel zagranicznej firmy na Polske, ale nie w kierunku "ten, co
    > zakłada firmie w skarbówce", a bardziej "ten, ktory doradza jak i co i
    > gdzie".

    Znaczy lokalny risercz robi? :) Pasuje.
    Jestem ciekaw, jak można napisać na podstawie szczątkowch danych tak celne
    spostrzeżenia (nie mam powodu nie wierzyć, w to, że nie czytałaś profilu
    na jobpilot).

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)