PracaGrupypl.praca.dyskusjeSkarga na pracodawcę do Inspektoratu Pracy.Re: Skarga na pracodawcę do Inspektoratu Pracy.
  • Data: 2005-01-11 16:04:44
    Temat: Re: Skarga na pracodawcę do Inspektoratu Pracy.
    Od: "Ajron" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nijou" <n...@g...skasuj.pl.to> napisał w wiadomości
    news:cs0i5k$4f0$1@korweta.task.gda.pl...
    > Czy niepodanie swoich danych osobowych może mieć jakiś wpływ na
    > załatwienie sprawy i uzyskanie zaległej kasy?

    Chyba nie ma zadnego znaczenia, bo OiP nie wyegzekwuje Twoich pieniedzy,
    jedynie co to przeprowadzi kontrole z ktorej i tak nic nie bedzie wynikalo.
    Kontrole OiP sa smieszne i kompletnie nic nie warte... jedynie mozesz
    pracodawcy troche krwi tym napsuc.

    > 2. Czy wystarczy pismo do OiP czy też muszę napisać osobny wniosek do
    > Sądu Pracy?

    Tak jak wyzej napisalem, jedynie moze zmusic pracodawce do wyplacenia Twoich
    zaleglosci Sad Pracy o ile wygrasz sprawe.

    > 3. Czy napisanie w skardze, że pracodawca wypłacał część wynagrodzenia
    > "pod stołem", a oficjalnie zatrudniał na minimalną pensję może mieć
    > jakiekolwiek reperkusje dla osoby składającej skargę. W końcu godziłem się
    > na działania nie do końca legalne :\

    To juz problem pracodawcy, a nie Twoj...

    Ajron.